Боже́ственная Литурги́я (от греч. λειτουργία (литургиа) — общее дело) — главное христианское богослужение, во время которого совершается Таинство Причащения или Евхаристия (Благодарение)
Старо - Симоновская
- Информация о материале
- Не известный By
- Категория: Херувимская песнь
- Просмотров: 216
Из Литургии с участием Знаменного хора д. Санино в Донском монастыре:
- Информация о материале
- Не известный By
- Категория: 2-й антифон
- Просмотров: 333
Исполняет Воскресенский Горицкий женский монастырь
- Информация о материале
- Не известный By
- Категория: Милость Мира
- Просмотров: 371
Из Литургии с участием Знаменного хора д. Санино в Донском монастыре:
- Информация о материале
- Не известный By
- Категория: 1-й антифон
- Просмотров: 424
Камерный хор министерства культуры СССР дир. В. Полянский
- Информация о материале
- Не известный By
- Категория: Трисвятое
- Просмотров: 647
Еще материалы
Подкатегории
1-й антифон
Благослови, душе моя, Господа. Благословен еси, Господи. / Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя Имя святое Его.
Благослови, душе моя, Господа, и не забывай всех воздаяний Его. / Очищающаго вся беззакония твоя, исцеляющаго вся недуги твоя.
Избавляющаго от истления живот твой, венчающаго тя милостию и щедротами. / Исполняющаго во благих желание твое: обновится, яко орля, юность твоя.
Щедр и милостив Господь, долготерпелив и многомилостив. / Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя Имя святое Его. Благословен еси, Господи.
Архиерейская служба
Архиерейское богослужение [греч. αρχιερατική λειτουργία, лат. liturgia pontificalis], в визант. обряде — богослужение, совершаемое архиереем (лицом в епископском сане).
2-й антифон
Хвали, душе моя, Господа. Восхвалю Господа в животе моем, пою Богу моему, дондеже есмь. / Не надейтеся на князи, на сыны человеческия, в нихже несть спасения.
Изыдет дух его, и возвратится в землю свою: в той день погибнут вся помышления его. / Блажен, емуже Бог Иаковль помощник его, упование его на Господа Бога своего.
Сотворшаго небо и землю, море и вся, яже в них. / Хранящаго истину в век, творящаго суд обидимым, дающаго пищу алчущим.
Господь решит окованныя, Господь умудряет слепцы. / Господь возводит низверженныя, Господь любит праведники.
Господь хранит пришельцы, сира и вдову приимет, и путь грешных погубит. / Воцарится Господь во век, Бог твой, Сионе, в род и род.
Единородный Сыне
Единоро́дный Сын (греч. μονογενης — моногенес):
Тропарь, входящий в состав второго антифона литургий Иоанна Златоуста, Василия Великого и Изобразительных.
3-й антифон
Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.
Блажени нищии духом, яко тех есть Царствие Небесное.
Блажени плачущии, яко тии утешатся.
Блажени кротцыи, яко тии наследят землю.
Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.
Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.
Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.
Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.
Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царствие Небесное.
Блажени есте, егда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.
Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех
Прокимен
Проки́мен (от греч. προκείμενος – вперёд поставляемый, предлагаемый, впереди лежащий) – стих из псалмов, соответствующий значению дня или праздника, возглашаемый чтецом или диаконом перед чтением Священного Писания – Апостола, Евангелия или паримий, – а хор вторит ему.
Приидите поклонимся
Приидите, поклонимся и припадем ко Христу. Спаси ны, Сыне Божий, Во святых дивен Сый, поющия Ти, аллилуиа.
Трисвятое
Трисвятое – краткое название молитвы: «Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Бессмертный, помилуй нас», всегда произносимая трижды, с крестным знамением и поясным поклоном.
По преданию она была услышана от Ангелов мальчиком, поднятым на воздух во время покаянного моления по случаю землетрясения в Константинополе (438–439 гг.) и тогда же введена в богослужебное употребление.
Милость Мира
Термином «Милость мира» в богослужебной практике Русской Церкви обозначается ряд песнопений, чередующихся возгласами анафоры в литургиях святителей Иоанна Златоуста, Василия Великого, апостола Иакова, брата Господня. Возгласы представляют собой краткие фразы Евхаристического канона, произносимые вслух священником, предстоятелем.
Херувимская песнь
Мы, таинственно изображающие херувимов, и воспевающие Животворящей Троице трисвятую песнь, отложим ныне всякое житейское попечение.
Чтобы поднять Царя всех, невидимо копьеносимого чинами ангельскими, аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа
Достойно есть
Досто́йно есть я́ко вои́стину блажи́ти Тя, Богоро́дицу, Присноблаже́нную и Пренепоро́чную и Ма́терь Бо́га на́шего. Честне́йшую Херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.
Тело Христово
Тело Христово приимите. Источника безсмертного вкусите.
Окончание Литургии
Видехом Свет истинный,/ прияхом Духа Небеснаго,/ обретохом веру истинную,/ Нераздельней Троице покланяемся:/ Та бо нас спасла есть.
Аминь. Да исполнятся уста наша/ хваления Твоего, Господи,/ яко да поем славу Твою,/ яко сподобил еси нас причаститися/ Святым Твоим, Божественным, Безсмертным и Животворящим Тайнам;/ соблюди нас во Твоей святыни,/ весь день поучатися правде Твоей./Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа.
Псалом 33
Псалом Давида, когда он притворился безумным пред Авимелехом и был изгнан от него и удалился.
Благословлю Господа во всякое время; хвала Ему непрестанно в устах моих.
Многолетие
Великого Господина и Отца нашего...
Страница 1 из 7